Cu peste 5 ani de experienta in industria Food&Beverage, dar si impulsionata de iubirea mea pentru gourmet si vinuri, m-am hotarat sa fac ceva altfel pentru consumatorii romani. Mi-am dorit enorm propria afacere, sa construiesc propriul brand. Am studiat ceva vreme economie si dezvoltarea afacerilor si am ajuns la VINURI CU SENTIMENTE.
Intotdeauna mi-am dorit valoare adaugata de creativitate pentru produse iubite si apreciate de romani. De aceea am ales VINUL, dar nu unul oarecare, ci un vin cu poveste si sentimente.
Ioana este un arhitect designer desavarsit in care am avut toate increderea ca-mi va prezenta un branding de exceptie. Ne-am gandit, am studiat culori, fonturi, fotografii si am concluzionat pe etichetele produselor Vinuri Cu Sentimente. BTW, fontul de pe etichete este misterul Ioanei, un font propriu si personal. Asadar, Ioana este responsabila cu vizualurile noastre creative.
Liviu a.k.a. Mishu este jumatatea Ioanei. El – tot arhitect designer si “criticul” echipei cand vine vorba de imagine. Printre multele proiecte de care se ocupa,
Mishu s-a alaturat echipei pentru branding si deciziile importante pentru design. A acumulat experienta de-a lungul proiectelor din afara granitelor si a proiectat ideile fabuloase, alaturi de Ioana, pentru toate elementele de vizual marca Vinuri Cu Sentimente.
Razvan este jumatatea Ruxandrei si “baiatul cu site-ul” : D Razvan este “varstnicul si inteleptul” echipei VinuriCuSentimente ce duce in spate o mare responsabilitate: website-ul Vinuri Cu Sentimente.
Razvan a facut posibil ca site-ul nostru sa arate exact asa cum mi l-am imaginat. www.vinuricusentimente.ro este rezultatul unui lucru in echipa, o echipa cu sentimente de #iubire si #fericire, exact ca si vinurile noastre.
